برای شرکت در ثواب مطالب ؛ آدرس این سایت و آدرس مطالبش را به شیعیان و اهل سنتی که می شناسید بفرستید
فضایل امام علی (ع) در کتب اهل سنت و روایاتی که شایستگی اش برای خلافتش را اثبات می کند

# طبق روایت صحیح اهل سنت ؛ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : «من فارق عليا فقد فارقني» (هر کسی از علی جدا شود از من جدا شده است)

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید)


# احادیث «علی مع الحق والحق مع علی» در کتب اهل سنت

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید)


# طبق روایت صحیح اهل سنت ؛ پیامبر اکرم(ص) علنا امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرده و فرموده : أَنْتَ خَلِيفَتِي فِي كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي (تو جانشین من در میان تمام مومنان بعد از من هستی)

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید)

(فیلم - کلیک کنید)


# سند روایت «وأنت خليفتى من بعدي» کاملا صحیح است و این اثبات می کند که طبق روایات اهل سنت ، پیامبر اکرم (ص) علنا حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرده است.

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید)


 # با سندهای فراوان در کتب اهل سنت آمده که پیامبر (ص) خطاب به امام علی(ع) فرمودند :انت ولي کل مومن من بعدي

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید)


# اعتراف امام غزالی (عالم بزرگ و پر آوازه اهل سنت) به بیعت عمر بن خطاب با امام علی (ع) در غدیر خم و نقض پیمان توسط عمر بن خطاب به خاطر مال و ریاست دنیا

(سند در کتب اهل سنت - کلیک کنید) (1)

(فیلم - کلیک کنید)


1 نظر
شیعه بر حق است در تاریخ : 1395/01/12 - - گفته است :
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

درباره ما
برای شرکت در ثواب مطالب ؛ آدرس این سایت و آدرس مطالبش را به شیعیان و اهل سنتی که می شناسید بفرستید
فهرست مطالب